3 milliárd 3 percért? Nézze meg, mi került ennyibe a Burberry reklámjában!
A reklám lesz az új mozi? Ha a Burberry alapítójáról szóló, sztárokkal felvett videót nézzük, akkor ez nem is tűnik annyira távoli jövőképnek.
A reklám lesz az új mozi? Ha a Burberry alapítójáról szóló, sztárokkal felvett videót nézzük, akkor ez nem is tűnik annyira távoli jövőképnek.
Megmenthették volna – bár az Amy Winehouse-ról szóló dokumentumfilm ezt nyíltan nem mondja ki, mégis leginkább ezt a gondolatot kell megemésztenie a nézőnek a tragikus vég után. A filmet rendező Asif Kapadia az énekesnő közelében élők felelősségét is firtatja, de jut ideje arra is, hogy a bulvárhírekben nem látott, humoros, dögös és végtelenül sebezhető Amy Winehouse-t is megmutassa. A film így egyszerre ünnepli a popzene utolsó, száz százalékig őszinte hősét, és száll pokolra egy démonokkal küzdő törékeny lánnyal.